eMobility v Mercedes‑Benz Trucks
Již dnes připraveni na zítřek.
Přichází změna: Přechod na eMobility způsobí revoluci v celém odvětví. Snížené emise, nižší provozní náklady, tichá a komfortní jízda – akumulátorová nákladní vozidla jsou budoucností přepravy. Abychom ji mohli úspěšně utvářet, již dnes nastavujeme správný směr. A pomáháme našim zákazníkům využívat příležitosti budoucnosti ve svůj prospěch.
eMobility
Váš klíč k CO2 neutrální přepravě.
Pro udržitelnější a ziskovější budoucnost logistického odvětví: Společnost Mercedes‑Benz Trucks postupuje ve vývoji a zavádění eTrucků s ambiciózními cíli.
eMobility – jak to začalo?
Od výzkumu k výrobě.
Začalo to jako výzkumný projekt týkající se alternativních pohonů a možností využití vodíku a baterií. Ale co tehdy bylo pouhou teoretickou laboratorní prací, je již dnes na silnici realitou: V roce 2016 jsme představili náš první prototyp nákladního vozidla na akumulátorový pohon. V roce 2021 následoval eActros 300/400, který se již osvědčil v praxi. S modelem eActros 600 podnikáme další významný krok směrem k akumulátorově elektrické přepravě. A doprovázíme vás na cestě k udržitelné, úspěšné budoucnosti.
Jaké jsou výhody?
Užívejte výhod na celé trase.
Jaká je naše vize?
Společně do budoucnosti.
Zákazníci Mercedes‑Benz Trucks, jako jste vy, zajišťují spolehlivou, bezpečnou a efektivní přepravu po celém světě. Díky tomu jsme důležitou součástí společnosti a máme velkou odpovědnost. Protože potřeba udržitelné přepravy rychle roste. Naším jasným cílem je zaujmout vedoucí roli v transformaci odvětví. Zcela ve smyslu průkopnického ducha, který nás jako vynálezce automobilu pohání vpřed.
Mohlo by vás zajímat:
Charged to change
Charged & ready
Co vás zajímá
Na vyobrazeních a v textech mohou být uvedeny také příplatkové výbavy a příslušenství, které nejsou součástí standardní dodávky. Poskytnutá vyobrazení jsou jen příklady a neodráží skutečný stav originálních vozidel. Vzhled originálních vozidel se od těchto vyobrazení může lišit. Změny vyhrazeny. Vyobrazení a texty mohou obsahovat také typy, služby pro zákazníky, služby a výrobky, které nejsou v jednotlivých zemích nabízeny.